מסחר בבורסה למתחילים

שירות אישי חינם! לקבלת הצעה לפלטפורמה מומלצת למסחר למתחילים בבורסה

העידן החדשה מאפשר לכל משקיע לסחור באופן עצמאי בבורסה באמצעות שלל פלטפורמות מסחר מקוונות. הדבר מאפשר למשקיע להיות האדון הבלעדי על השקעותיו. אז איך ממבצעים מסחר בבורסה למתחילים? כמה כסף מומלץ להשקיע? ואיך מבצעים זאת בפועל.? קבלו את המדריך המלא למסחר בבורהס למתחילים


שלבים ראשונים במסחר בבורסה למתחילים

בראש ובראשונה חשוב ללמוד ולהבין, לקחת קורסים, לקרוא ספרים, לאתר מאמרים ולצבור ידע אודות מסחר בשוק ההון.

בשלב השני יש לפתוח חשבון בבית השקעות, בנק או כל גורם פיננסי אחר שהינו חבר בבורסה. פתיחת החשבון נעשית באופן דיגיטלי באתרי האינטרנט של הגורם איתו החלטת לעבוד.

בשלב השלישי תקבלו שם משתמש וסיסמא לפלטפורמת מסחר ותוכלו להתחיל לסחור ולבצע השקעות בשוק ההון בכפוף לסכומים אותם הפקדתם בחשבון ולתנאים וההנחיות של מערכת המסחר. ניתן לבצע בפועל את המסחר מהנייד, מהמחשב או מהטאבלט.

לאחר שקיימתם את השלב הראשון של לימוד ומחקר ופיתחתם ידע כלכלי במטרה לייצר רווחים על ההשקעות שלכם יש לבחור בפלטפורמת מסחר טובה, מומלצת וכזו שנכונה עבורכם ומותאמת לצרכים שלכם. השלבים האלו יאפשרו לכם להיות אחראים על כספכם בצורה נבונה ואחראית ולהרוויח תרתי משמע.

שאלות ותשובות על מסחר בבורסה למתחילים

אין סכום קבוע המגדיר את ההשקעה והוא משתנה בהתאם למשקיע ולכספו. מומלץ שלא להשתמש בהון עצמי המשמש כבסיס לחיי היום יום של המשקיע אלא להשתמש בכספים שגם אם "יעלמו" בגין השקעה לא טובה לא ישפיעו על איכות החיים של המשקיע.

באופן גורף מומלץ לסוחר עצמאי מתחיל בבורסה, להתחיל בהשקעה מינימלית של כמה מאות שקלים כל חודש, לבדוק שהוא אכן מבין את שוק ההון ואת המשמעויות של מסחר עצמאי בבורסה ורק לאחר מכן להגדיל את הסכום. חשוב לציין כי כמובן שהרווחים או ההפסדים יהיו ביחס ישיר לסכום הכס שהושקע.

בכפוף לכך שעברתם את השלב הראשון של פתיחת חשבון אצל חבר בבורסה, כל הפעולות שיבוצעו בניירות הערך בהם אתם משקיעים, יבוצעו ע"י אותו חבר בורסה. גורם זה למעשה אחראי על העברת הוראות המכירה והקנייה של ניירות הערך על מול הבורסה. אתם כמשקיעים יכולים לנהל את ההשקעות באמצעות פלטפורמת המסחר איתה בחרתם לעבוד . לתת פקודות של קנייה ומכירה ולאשר אותם.

כל אדם שמוכן להשקיע זמן בלימוד שוק ההון ותחום המסחר בבורסה ובמניות יכול להיות סוחר עצמאי. חשוב לדעת כי הצלחה בשוק ההון מחייבת גם השקעת זמן ומשאבים בקבלת עדכונים שוטפים ותובנות על הנעשה בשוק ההון.
הסוחר העצמאי בבורסה צריך להיות בעל תכונות משולבות של יכולת מהירות תגובה מצד אחד ושל יכולת לסבלנות מצד שני שכן שינויים רבים וחדים  יכולים לפגוע בתשואה של תיק ההשקעות. מסחר עצמאי בבורסה מתאים לכל אדם שמעוניין לשלוט בהשקעות שלו ומוכן להשקיע זמן ומשאבים.


בחירת הפלטפורמה הנכונה למסחר הינה אחד השלבים הכי משמעותיים במסחר, הפלטפורמה חייבת להתאים הן לצרכים שלכם, למטרות ההשקעה וליעדים הכלכליים ולהיות גם נוחה לשימוש מבחינת נוחות המשתמש שהינו הסוחר. חשוב לבחור במערכות שיש עליהם ביקורות טובות ורבות ואשר מערכי וכלי הניתוח שלהם נחשבים למוצלחים. נקודות משמעותיות נוספות הם כאמור חווית המשתמש קרי שימוש בגרפים ויזואליים מעולים, בטבלאות נוחות ומובנות ובנוחות איתור מידע שיאפשרו לכם  כסוחרים לבחור אסטרטגית השקעה נכונה עבורכם.

 

לימודי שוק ההון
המומלצים
מערכת beginnertrader

לימודי שוק ההון ופיננסים

לימודי שוק ההון. לא ניתן לחשוב על להרוויח כסף במסחר בבורסה ללא הבנה בתחומים כגון ייעוץ השקעות, מסחר בורסאי, ייעוץ פנסיוני ועולם הנדל"ן. קבלו את

קרא עוד »
מסחר בחוזים עתידיים למתחילים
המומלצים
lilushva

מסחר בחוזים עתידיים למתחילים

מסחר בחוזים עתידיים למתחילים. מהם בכלל חוזים עתידיים? איך סוחרים בהם? והאם בכלל כדאי לסחור בחוזים עתידיים? המדריך המלא למסחר בחוזים עתידיים למתחילים

קרא עוד »
איך להתחיל לסחור במניות
המומלצים
beginnertrader desk

איך להתחיל לסחור במניות?

איך להתחיל לסחור במניות?  בעבר, כדי לדעת איך לסחור במניות הייתם צריכים להיות מקצוענים בתחום. בשנים האחרונות תחום המסחר העצמאי קפץ בכמה מדרגות למעלה. קבלו

קרא עוד »
מסחר אלגוריתמי למתחילים
המומלצים
beginnertrader desk

מסחר אלגוריתמי למתחילים

מסחר אלגוריתמי למתחילים. כך תוכלו להשתמש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש. מהו מסחר אלגוריתמי וכיצד הוא פועל? כל הפרטים במאמר הבא.

קרא עוד »
תעודות סל
המומלצים
pamiad

תעודות סל. המדריך למשקיע המתחיל

תעודות סל. תעודות הסל מהוות אלטרנטיבה מצויינת למעוניין לסחור בבורסה, לשלם דמי ניהול יחסית נמוכים ולקבל תשואה שעוקבת אחר מדד ספציפי.תעודות סל. המדריך למשקיע המתחיל.

קרא עוד »