מסחר בבורסה הינה פעולה שכל אחד מכם יכול לעשות. אם ברצונכם להצליח במסחר מומלץ לקחת קורס ללימודי מסחר בבורסה, להבין מהם המוצרים הפיננסיים שקיימים כיום בשוק ההון ואיך ניתן להשתמש בהם בחכמה ורק אז להתחיל לסחור. 

לימודי מסחר בבורסה אלו המכשירים פיננסיים הקיימים שאתם חייבים להכיר

מניות – רכישת מניות מקנה לכם אחוז מסוים או תעודה שמעידה על כך שאתם חלק מחברה ציבורית. ככמות המניות בהם אתם משקיעים, כך אחוז הבעלות שלכם בחברה וכך תקבלו רווחים מהכנסות החברה. המניות נסחרות בבורסה בדרך מקוונת, וכל אדם שרוצה להשקיע בשוק ההון יכול לרכוש מניות. כל בעל מניה בחברה יכול להצביע בנושאים הקשורים במדיניות החברה ולהשתתף באסיפות הכלליות שלה.

אגרות חוב – תעודת אישור קיום חוב בין אדם המשקיע לבין חברה ציבורית. ניתן להעביר את החוב ממשקיע למשקיע על ידי המסחר המקוון. החברה מחזירה את ההלוואה ומשלמת קופונים לאדם שהשקיע ומחזיק את תעודת החוב בהתאם לתנאים שנקבעו ע"י החברה.

קרן נאמנות – חברה לניהול השקעות שמחזיקה במוצרים מובנים. כל משקיע בוחר במכשיר ההשקעה הקיים שמתאים לו, בהתאם לסיכון שהוא רוצה לקחת. הכוונה ברמת הסיכון, היא לגובה החשיפה שיש למשקיע מול המניות או מטבע החוץ. ישנם מוצרים שונים בהם ניתן לבחור כמו מוצרים המשקיעים בארץ, בחו"ל, באגרות חוב ועוד. את המוצרים ניתן לחלק לשני סוגים: השקעה אקטיבית – השקעה שבה מנהל ההקשעות של קרן הנאמנות ינסה להשיג את התשואה העודפת לפי מדדי ייחוס. השקעה פסיבית – קרן מחקה, כלומר קרן שהמטרה שלה הוא לחקות באופן המדויק והמושלם ביותר את הביצוע של מדדי הייחוס.

תעודות סל – חברה לניהול השקעות של מוצרים פסיביים ומחקי מדד. המטרה של מחקי המדד היא להשיג כמה שניתן את הביצועים הדומים ביותר למדד מסויים שתעודת הסל עוקבת אחריו. את תעודות הסל ניתן לסחור בצורה רציפה כמו מניות, ודמי הניהול במקרה כזה לרוב יהיו יותר נמוכים מאשר דמי הניהול בקרנות הנאמנות.

חפשו קורס פרקטי המלמד אותכם כיצד לבנות תיק השקעות מאוזן

לא משנה אם תעדיפו לסחור בצורה עצמאית או בעזרת מנהל תיק השקעות, חשוב שתלמדו לבנות תיק השקעות בהתאם לצרכים האישיים שלכם או של הלקוח והיעדים הכלכליים ויהיה בעל האיזון הנכון ביותר בין רמת הסיכון לפוטנציאל הרווח הגדול ביותר.

תחילה, עליכם ללמוד כיצד ניתן לקבוע מה רמת הסיכון שאתם רוצים לקחת. לפי החלטה זו, תוכלו לקבוע באילו מניות להשקיע ובאילו סקטורים. אנשים שאוהבים לקחת סיכונים אולי ירצו להשקיע בחברה גדולה שעתידה לפרוץ, אבל גם ייתכן שתנחל כישלון גדול. מי שבוחר בדרך השקעה סולידית יותר, יבחר להשקיע בחברה מוכרת יותר שמניבה רווח בצורה עקבית, גם אם זו לא תשואה מרקיעת שחקים.

מסחר בבורסה דרך מערכת מסחר מתאימה

הכי חשוב שתלמדו מהם הפלטפורמות הקיימות למסחר טוב בבורסה. חפשו את מי שילמד אותכם אילו מערכות מסחר קיימות וחזקות יש בשוק. ומה הן מעניקות לסוחרים במניות. מהם הכלים המובילים לביצוע ניתוח בסיסי וניתוח טכני כזה שיחד עם הרקע שתרכשו יוכל להוביל אותכם או את הלקוחות העתידיים שלכם לתשואות יפות והצלחות בבורסה.

 

לימודי מסחר בבורסה
לימודי מסחר בבורסה צילום אילוסטרציה pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *