איך להתחיל לסחור במניות?  בעבר, כדי לדעת איך לסחור במניות הייתם צריכים להיות מקצוענים בתחום. בשנים האחרונות תחום המסחר העצמאי קפץ בכמה מדרגות למעלה. קבלו את כל הפרטים והמידע

שלבים ראשוניים להתחיל לסחור במניות?

  1. קבלו החלטה שאתם מתחילים לסחור!
    מי שמחליט להיכנס לשוק ההון צריך לקבל החלטה שקולה טרם הוא נכנס לעולם הזה. צריך ללמוד ולחקור וכמובן לעשות הכנה מנטלית ונפשית ולהתכונן לכך שאתם עלולים להפסיד או לקבל החלטות שגויות. לעומת זאת, אם תיכנסו לתחום ותתחילו להרוויח, השמיים הם הגבול גם מבחינת היכולת הכלכלית וגם מבחינה נפשית
  2. לימדו וצברו ידע.
    לפני שממהרים לקפוץ הישר למסחר במניות וביצעו השקעות חובה לרכוש את כל הידע הניתן כדי לדעת איך לסחור במניות. עליכם להבין מהי הבורסה, כיצד היא פועלת ואיך עובד המסחר, מהם מניות, אילו סוגים קיימים, אילו מכשירי השקעה קיימים בשוק, איך לבנות תיק השקעות, כמה דמי ניהול לשלם ואיך להתמודד עם שווקים בתקופות של עליות וירידות.
  3. פתחו חשבון השקעות.
    לאחר שסיימתם עם השלב השני של הלימוד עליכם לפתוח חשבון מסחר אצל חבר בורסה. חברי הבורסה, ביניהם הבנקים או בית השקעות יעבירו בשמכם את פקודות המכירה והקנייה שתרצו לבצע. הם הגורם המתווך ביניכם לבין הבורסה, וכמובן שהם עובדים תחת הפיקוח של הבורסה והרשות לניירות ערך. לאחר שפתחתם חשבון, תקבלו סיסמא ושם משתמש ותוכלו להשתמש במערכת המסחר הרצויה כדי להתחיל לסחור מכל מכשיר, גם מהנייד או מהטאבלט.
  4. צאו לדרך והתחילו לסחור.
    התחילו לסחור בסכומים קטנים יחסית ובצורה איטית ובטוחה,  סכומים קטנים אפילו של מאות שקלים בודדים יגרמו לכך שסיכון יהיה נמוך. ברגע שאתם מתחילים להשתפשף בתחום תוכלו להשקיע בסכומים גדולים יותר. כמובן חשוב לזכור שתמיד יכולים להיות הפסדים וזה חלק מהמשחק.

איך לסחור במניות כמשקיע מתחיל

כמי שרק מתחיל להשקיע בשוק ההון, מומלץ לבחור אסטרטגיית מסחר ומערכת מסחר דרכה תנהלו את תיק ההשקעות שלכם. מסחר במניות דרך מערכת בעלת המלצות וגב של חברה רצינית תקנה לכם ביטחון שיאפשר לכם לבצע את המסחר במהירות גבוהה. בנוסף,חברה רצינית ופלטפורמה טובה תאפשר לכם מעקב מקצועי על התראות מותאמות אישית עם גישה לבורסות הגדולות בעולם כמו הוול סטריט שפותחת לכם חלון הזדמנויות להשקעות עם תשואה יפה מאוד.

הכוונה בבחירה של אסטרטגיית מסחר, היא לבחור לעצמכם נקודות כניסה ויציאה, כך שתדעו לא להיכנס לברוך שלא תדעו איך לצאת ממנו. על נקודות אלו אפשר להחליט מראש או על ידי פקודות מסחר אוטומטיות. בנוסף, בידקו האם המניות בהן אתם משקיעים הן מניות ערך, מניות צמיחה או שילוב של השתיים. למניות צמיחה יש סיכויים גבוהים יותר לצמוח מהר יותר מהסקטור ממנו הן מגיעות. לעומת זאת, מי שמשקיע במניות ערך, לרוב טוען שהן נסחרות בערך נמוך יותר ממה שהן שוות.

ידע, נסיון וסבלנות.
אלו שלושת הכלים הבסיסיים הנדרשים על מנת להבין איך להתחיל לסחור במניות.גם המזל והאינטואיציות שלכם מהוות שחקנים חשובים, שילוב של הדברים לצד קור רוח, היצמדות לאסטרטגייה ואופטימיות יובילו להפיכתכם למשקיעים טובים שרואים רווחים.

איך להתחיל לסחור במניות
איך להתחיל לסחור במניות. צילום אילוסטרציה pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *